Loading color scheme

Gražiausia mūsų vasaros išvyka

Peržiūros: 631

Kėdainių vaikų globos namų „Saulutė“ globotinių 2012 m. birželio 20 d.  laukė nemaža staigmena.

Anksti ryte didžiulis autobusas pajudėjo Panemunės link – taip prasidėjo mūsų vaikų kelionė po Žemaitijos ir pamario kraštą, trukusi net dvi dienas. Apsilankėme Raudonės pilyje, pasikėlėme į pilies bokštą, ir anksti ryte pasigrožėjome Nemuno upe. Kitas numatytas kelionės taškas – Ventės ragas. Ventės rage mūsų vaikai nebuvo buvę, ir jiems buvo nepaprastai įdomu. Kaip vienas jų sakė, „jaučiamės kaip pasaulio krašte“. Apsilankėme muziejuje, kur susipažinome su paukščių žiedavimo istorija, paukščių migravimo tyrimais ir įspūdingu šių apylinkių sparnuočių pasauliu.

Pasigrožėję Ventės rago vaizdais, patraukėme Lietuvos Venecija vadinamo Mingės kaimo link, kur mūsų laukė įdomi pažintinė ekskursija garlaiviu.  Plaukėme iš Mingės kaimo Minijos upe  link Kniaupo įlankos, grožėjomes vandens lelijų ir purienų sąžalynais, gausybe vandens paukščių. Kvėpavome grynu oru Kuršių mariose plaukdami Nidos link. Mums labai norėjosi vaikams parodyti Nidos grožį, norėjome, kad jie pajustų pamario krašto dvasią, ir pasigrožėtų į UNESCO pasaulio paveldą įtrauktos Nidos įspūdinga gamta. Nidoje pakilome ant Parnidžio kopos, pasivaikščiojome miestelyje, aplankėme rašytojo Tomo Mano muziejų.

Palikę Nidą, plaukėme garlaiviu į Mingę, kur sėdome į autobusą ir traukėme į Šventosios kurortą prie Baltijos jūros. Kitą dieną vaikai galėjo mėgautis  saule, šiluma, ir trumpomis maudynėmis dar gana šaltoje Baltijos jūroje. Svarbiausia, kad išpildėme daugumos mūsų vaikų svajonę – nuvažiuoti prie jūros ...

TV3 Išsipildymo akcijos metu geros valios žmonių paaukoti pinigai šiai išvykai mūsų vaikams yra puiki dovana, už kurią esame nuoširdžiai dėkingi – Jūsų dėka galėjome vaikams padovanoti daug gerų emocijų, šiek tiek malonaus nuovargio ir neišdildomų įspūdžių .

Ši svetainė naudoja slapukus
Savo svetainėje naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir vartotojo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad jei juos atmesite, gali būti, kad negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.